Fotfel

I fredags sprang jag 10 km efter jobbet. Det var faktiskt första gången jag sprang 10 km i ett sträck och det gick mycket över förväntan, men när jag klev av löpbandet fick jag jätteont i utsidan av högerfoten och smärtan avtog inte. Det var i fredags och jag kan fortfarande inte stödja på foten riktigt. Har fått en diagnos, vilken sena det är som smärtar och att det kommer från vaden och på grund av att jag pronerar (Sprang utan sulorna, DUMT). Så bara för att det gick så bra i fredags får jag inte springa på ett tag. Crap.

Skrattade lite när jag såg nedanstående bild från en fotografering jag och darling H gjorde förr-förra veckan (Mer om det sen), mitt högerben är inte riktigt som det ska det. Heller...


Fotograf Janni Arnqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0