Lägenhetsjakt

Har nu varit på hel del visningar, vissa intressanta och en del där jag varit med och bjudit. Det finns gott om 2or ute till försäljning i Östersund, men det verkar vara en oändlig massa människor som behöver en 2a att bo i. 
Jag känner dessutom att jag är lite petig... Men det är så många saker att ta hänsyn till, det är ju ett hem jag letar!

Läge, känsla, planlösning, pris, avgift, yta, förråd, balkong?, klädkammare?, stort kök?, sol?

Första prio är läget, än har jag inte blivit desperat alltså. Men jag har min rörelsetriangel mellan dagjobbet, gymet och Badet, plus att jag gärna bor nära centrum, så nej det är inte hela stan att välja på... :)
Just nu är det flera lägenheter ute i just detta område, jag håller tummarna att jag får bli ägare till någon av dem. Ni lär ju få veta om jag vinner en budgivning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0