Johnossi

Igår var jag och HA och lyssnade på Johnossi på Gamla Teatern.
Ojoj, va grymma dom är.
Fick en flashback till yranlördagen... Klockan fyra på morgonen satt jag i en klädhög på golvet och packade/sorterade kläder på Odensalagatan, somnade bland kläderna och vaknade rätt mörbultad. Låten "Worried Ground" gick på repeat (Tillsammans med en hel del John Mayer såklart) och jag kunde känna känslan precis igen när dom spelade den igår. Musik är fantastiskt på att framkalla minnen.

Skulle ge väldigt mycket för att vara precis vilken del som helst på Ossis trumset. 30 sek in i konserten tittade jag på HA och sa: "Hur är det möjligt att tänka så mycket snusk på så kort tid...?!"
Det är något oerhört attraktivt med talang och inlevelse... Sista minutrarna på "Roscoe" hade jag konstant gåshud. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0