Utmärkelse

I lördags hade StepIn ordnat en julfest för personalen, helt grymt bra var det! Först fick vi prova på skidskytte med efterföljande skidskyttestafettävling (Som mitt lag vann...), iordninggörande, julbord och lekar. Jag är så glad över att få jobba på vad jag anser vara Östersunds bästa träningsanläggning, med de bästa kollegorna, största klassutbudet och härligaste kunderna!
Under kvällen delades några utmärkelser ut, och gissa om jag blev glad när mitt namn ropades upp...

INSTRUKTÖR MED HÖGST BELÄGGNINGSGRAD PÅ KLASS 2010

Motivering: Ambitiös och driven. Engagerad. Pushar sina deltagare med glimten i ögat och mycket värme i hjärtat. Med imponerande 92,5% i deltagarsnitt går priset för högst beläggningsgrad på klass under 2010 till Jenny Sundin.



Jag lyfter på hatten, slår pannan i knäna och tackar mina deltagare som troget kommer måndag efter måndag och genom sin närvaro gör att jag längtar lika mycket varje vecka! 92,5 % från januari till december är rätt bra det.
TACK!


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis vännen! Kan inte tänka mig nån bättre än du som mottagare för just det priset :)

2010-12-15 @ 19:53:40
Postat av: Träningsglädje

det var inte dåligt. sjukt mycket grattis!!

2010-12-16 @ 11:29:35
URL: http://www.traningsgladje.se
Postat av: Micke

Det är du väl värd!

2010-12-16 @ 15:06:19
Postat av: Jenny svarar

Malin, Sara och Micke: Tack så mycket! :)

2010-12-17 @ 20:13:58
Postat av: Gosesyster

Jag håller med! Vilken härlig känsla att vara så omtyckt för det du gör och för att du får vara den du är. Vilken motivation du måste få att fortsätta vara så himla bra, och det bästa är att jag får vara din syster;). Jag är såååå stolt över dig! Älskar dig pusspuss Ses snart

2010-12-21 @ 13:45:25
Postat av: Jenny svarar

Syster: Jag är så stolt över dig också ska du veta! Älskar dig, ses på torsdag. Puss!

2010-12-21 @ 23:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0